Springtime 2

Wat wil een mens nog meer. Prachtige blauwe luchten, de natuur komt weer tot leven. De mooiste tijd van het jaar voor mij. Ik was dit jaar te laat met het snoeien van mijn rozen. Ik kon het niet over mijn hart verkrijgen om de schaar er in te zetten omdat er al knoppen zijn gevormd. We gaan zien wat dit weekend gaat brengen. Nachtvorst tot -5 C voorspeld voor dit weekend. Een groter probleem doet zich voor voor de fruittelers. De fruitbomen staan volop in bloesem.

What else could we want. Beautiful blue sky's and nature is coming back and showing it's beauty. The most beautiful time of the year for me. I was to late for pruning my roses. I can't put the scissor in the shrub's because several buds are already there. We have to see what the forcasted temperatures are going to do. Frost forcasted for this weekend -5C. A bigger problem for the lots of fruitgrowers because all the fruittree's are full of blossom.

Euphorbia 













Een heerlijke lente toegewenst aan allemaal. 


Have a fantastic springtime

Rosehugs Marijke

Reacties

  1. Reacties
    1. Super gaaf!!! en je voelt je gelijk een ander mens (lol)
      Alvast een fijn weekend.

      Verwijderen
  2. Een fraaie serie hoor, hopelijk richt de komende vorst niet te veel schade aan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lovely details of your garden ! Happy spring, my dear Marijke !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beautiful photos, Marijke! Your helleborus are so lovely, and the camellias too. I am so glad that spring is here.

    Have a wonderful weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Splendid Hellebores and so nice to have camellias.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Tuinieren, dat blijft spannend! Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schöne Gartenblüten...
    der Frühling ist da...
    Liebe Grüße, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Your garden is a symphomy of color! It so beautiful! Happy weekend,Marijke! Cati

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wonderful photos! I love the hellebores and the camellias. The salamander is very cute.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dank je wel voor je bezoek aan mijn blog. Ik hoop dat je nog een keer
terug komt. Ik zou het heel leuk vinden als je een reactie achterlaat.

Thank you for taking time to visit my blog. I love to read your
comment and hope you re-visit my blog again.


Populaire posts