Eind van de maand April/End of the month April

Als eerste wil ik sorry zeggen voor het feit dat de mensen die geen google+ account
hebben mijn blog niet konden bezoeken. Ik had de keuze gemaakt om de reacties
van mijn blog samen te voegen met die van google+. Gelukkig kon ik dit terug zetten
maar jullie geplaatste reactie's op de laatste post zijn door het omzetten verdwenen

Sorry you could'nt visit my blog ore write a comment at my last blogpost. I made
the choice to put the google+ and the comments on my blog together but the result
is that people who don't have google+ account can't visit ore write a comment. I
changed it and everything is again like it was before.

We moeten weer even wennen aan het grijze weer en de lagere temperaturen.
Maar de regen was zo welkom want het was wel heel erg droog in de tuin. De
regen heeft de tuin in twee dagen heel groen gemaakt. Wat ik heerlijk vindt is
dat de beukenhaag weer vol zit met jong blad. Meer dan een maand eerder dan
vorig jaar. In in 4 weken tijd is er heel wat veranderd in de tuin.

We have grey weather and lower temperatures at the moment. But the rain
was so well needed after a month of drought. In two days the garden is so green.
Great to see the beech hedge is bringing new folliage. A month earlier as it
was last year. In 4 weeks time the garden has changed a lot.

02-04-2014

De rozen binnen langzaam aan te kleuren maar vooral de akeleien geven op dit moment
enorm veel kleur.

The roses starting to bring color but at the moment the aquilegias are steeling the show.

Akelei


Rosa Metanoia




Geum


30-04-2014


Vanmiddag kwam het zonnetje gelukkig nog voor een paar uurtjes terug.

This afternoon the sun showed up for a few ours.

Een heerlijke dag gewenst.

Have a wonderful day.

Marijke

Reacties


Populaire posts