Vlinders en een verrassing/Butterflys and a supprise

Afgelopen nacht hebben we flink wat onweersbuien gehad en een zeer welkome portie regen. De
temperatuur is geweldig nu en ik denk dat ook de insecten  heel blij zijn met het weer van vandaag want mijn tuintje wordt heel druk bezocht door hommels, vlinders en andere insecten. Op het nieuws deze week dat
de vlinderpopulatie in Europa sinds 1990 met de helft is afgenomen. Ik hoop dat het tij snel keert. Helaas
weet ik de namen van de vlinders niet. Ik hoop dat iemand ze herkent.

Last night we had thunderstorms with a lot of very welcome rain in it. The temperatures are fantastic at the
moment and I think the insects are also happy with this kind of weather too. It's very busy in my garden with visiting insects and I saw butterfly's today. On the news last week a report that the population of butterfly's
got down with 50% since 1990. I hope times will change. I don't know the names of the butterfly's.












 

 En gisteren een aangename verrassing in de vijver. Voor degene die mijn blog langere tijd volgen weten dat
ik een liefhebber ben van kikkers. Gister zag ik een koppie in de vijver waarvan ik dacht wat is dat voor kikker. Maar het was geen kikker maar een schildpad. Waar deze vandaan komt? Ik heb echt geen idee.

A special supprise yesterday. You know I love the fact that I have so many frogs in my pont. But yesterday I saw a face of something else it was not a frog. It's a turtle and I have really no idea where it came from.





Een heerlijke week gewenst allemaal

Have a wonderful week

Marijke

Reacties


Populaire posts