Nieuws uit mijn tuintje/News from my garden

Alles groeit als een gek in mijn tuintje. Was het gisteren nog prachtig weer, vandaag
hebben we maar heel even de zon gezien. Viola Molly Sanderson moet ik ieder jaar
weer opnieuw planten. Ze is eigenlijk een rotsplant. Geen condities in mijn tuin voor haar.

Rain is not always nice but it brings the garden to life. Viola Molly Sanderson is the one
I love. But she does not survive our winters. Every year I buy another one

Viola Molly Sanderson

Ik kon het niet weerstaan om de Alstroemeria weer aan te schaffen. Mijn mooie dieppaarse van
vorig jaar heeft de winter niet doorstaan helaas. Een dek van veel blad tijdens de winter had
beter geweest.

I could not resist to buy the Alstroemeria in the gardencentre. The lovely deep purle one
I had last year did not survive the winter of 2013. She needs a protection during the
winter of old leafs something to think about coming winter.

Alstroemeria
 


Astilboides Tabularis 

Agapanthus

Gisteren opende de eerste bloem van mijn clematis/ Yesterday my clematis opened her first flower

Clematis Miss Bateman

Liefde op het eerste gezicht/ Love at first sight

Geum


 Primula Japonica  


De eerste rozenknop met kleur/The first rosebud with colour

Rosa Leander

Ik wens jullie allemaal een heerlijke dag voor morgen.

I wish you all a lovely day.

Marijke

Reacties


Populaire posts