Rosa Queen of Sweden

Woensdag zijn mijn nieuw te planten rozen aangekomen. En wat nu. Buiten vroor het
tot vandaag dus geen mogelijkheid om ze te planten. Ik heb geen ervaring met rozen
zonder potkluit, maar toch eens proberen deze keer. Deze rozen staan al sinds 
woensdag in een emmer water in de kamer, ik hoop dat het goed gaat. Morgen
gaan ze naar buiten en nu maar hopen dat de winter wegblijft ik heb er genoeg van

Last wednesday my new roses were delivered. And what to do now. Untill this
morning it was freezing so no possibility to plant the roses. This year I try for the
first time bare root roses. I hope tomorrow it will be dry so I can plant the roses.

Gelukkig zijn er ook die in pot geleverd zijn. Deze hebben toch mijn voorkeur.

I am happy a couple of the new roses are delivered in a pot. 


Rosa Queen of Sweden
 Een van mijn favoriete rozen. Prachtige stevig struik. Sinds vorig jaar een bewoner van
mijn tuintje dus ze is nog maar klein.

One of my favorite roses. A wonderful shrub. Planted last year in my garden so she is a small lady.
I am currious what she does this year.

 Appelvink
 Ik hoop voor ons allemaal dat het weer nu echt gaat veranderen we zijn
zo langzamerhand wel toe aan het echte voorjaar.

I hope for all of us spring arrives soon now.

Een heerlijk weekend gewenst.

A wonderful weekend for all of you

Marijke

Reacties


Populaire posts