Wintertijd/Wintertime

Dit weekend was de nationale tuinvogeltelling. En ik heb er wat geteld. Inmiddels
hebben de spreeuwen de pindakaaspot ook ontdekt. Om 15.00 uur heb ik er wel
23 tegelijk geteld. Het was een heerlijk tijdverdrijfje. Het leek gisteren wel een
volliere in mijn achtertuintje. Ik ben geen superfotograaf en heb geen ver reikende
telelens maar hier toch wat beelden van mijn bezoekers.

This weekend was the national gardenbirds counting. There were a lot of
variety's in my garden. I don't have a great telelens but this is a vieuw of 
my visitors yesterday.

Appelvink

Roodborstje

Koperwiek

Kramsvogel

Merel

Spreeuwen

Merel

Kramsvogel


De vogel voedertafel is gevuld met pinda's gekookte rijst, rozijnen, appel en vogelzaad.

On the menu of the birds, rice, peanuts, rasins, apple and seed.

Have a wonderful day

Reacties


Populaire posts