Fuchsia

Ik heb vandaag voor het eerst in mijn leven bloemen geknipt uit mijn tuin
en op de vaas gezet. Dat ik geen boekettenmaakster ben is direct te
zien maar volgend jaar ga ik het vaker doen. 

It's hard to believe but today I picked some flowers out of my garden for
the first time in my life. Not a beautiful bouqet on the table but the
flowers are in my favorite color.


En ja hoe gek kan je zijn zelfs mijn eetkamerstoelen zijn versierd met rozen.

I am a little bit silly also my diningchairs are decorated with roses


Ik heb jaren ook een grote collectie fuchsia's gehad. En tijdens die periode heb ik ook
prachtige boeken overgenomen van een man van 80 die vanwege zijn leeftijd zijn
planten helaas weg moest doen ik wil ze jullie even laten zien omdat ze heel speciaal
voor mij zijn. De boeken zijn van Eileen Saunders. Geen foto's maar getekende
en prachtig gekleurde illustraties in dat boek. Het eerste boek werd gepubliceerd in
1971. In totaal zijn er 5 delen uitgegeven waarvan ik er helaas maar 3 heb.

A long time ago I was a collector of fuchsia's. Then I did buy these books from an
80 year old man who had to end his hobby because of his age. These book are very
special to me and written by Eileen Saunders. No photo's in the book but beautiful
illustrations all by the hand of Eileen. The first book was published in 1971. 4 parts
followed and in 1985 they had to stop because of the cost of making this books
where to high.










Misschien is het vreemd om te zeggen maar de manier waarop het
boek geschreven is lijkt alsof het persoonlijk geschreven is voor de
eigenaar van het boek.

Maybe it sound's a little strange but the way this book is written lookes
like it is personal written to the owner of the book.






Ik wens jullie een heerlijk week toe.

I wish you all a fantastc week.

Marijke


Reacties


Populaire posts