Een heerlijke dag/A lovely day

Vandaag had ik een heerlijke vrij van mijn werk. Het weer is prut, maar daar moeten
wij het helaas mee doen. Ook heb ik vandaag mijn nieuwe rozen opgehaald in 
Aalsmeer. Al met al een lekker dagje uit geweest en samen met mijn 
hussie in de stromende regen de nieuwe rozen geplant. En vandaag weer een kijkje op
de ontwikkeling van de bloemen van de boompioen.

Today I had my day of from work. The weather is really awfull. I also went to
Aalsmeer to buy some new roses for my garden. The rain did not stop so we
had to plant the roses in the garden with a whole lot of rain on my head. Never
mind the temperature was nice. Today another look on the paoniaflower.


En tuinplanten hoeven niet altijd zo duur en exclusief te zijn. Deze schoonheid is gewoon
aan komen waaien de gewone Korenbloem.

Gardenplants don't always have to be expensive. This one just came into my 
garden with the wind. The beautiful Cornflower.


En van de nood maar een deugd maken. Regendruppel op een Hosta blad

We have to make the best of weather. Waterdrops on a Hosta leaf.



En de laatste bloem van de Pulsatilla bloeit nog.

The last flower of the Pulsatilla.


Een heerlijke dag voor jullie allemaal.

A lovely day to all of you

Marijke

Reacties


Populaire posts