Bollenvelden Zeewolde (2)

Voor degene die in Nederland wonen is het een alledaags gezicht. Maar ik kan
er geen genoeg van krijgen. De tulpen zijn op dit moment nog niet open maar
dat kan nu elke dag gebeuren. Het was zo verschrikkelijk koud op de open velden
8 C en een keiharde wind. Ik ben op 6 verschillende locaties rond mijn dorp geweest
op en afstand rond mijn dorp van ongeveer 10 km en nog steeds is het Zeewolde.
Speciaal voor blogvriendinnen Christina, Deb, Rose uit Amerika, Mette uit Noorwegen
,Louis en Jennifer uitCanada en niet te vergeten mijn een van mijn eerste blogvolgster Giga uit Polen.

For those who are living in the Netherlands it is an ordinary vieuw. But I can't
get enough of the vieuws myself. Today it was terrible cold 8 C and a very strong
wind. The tulips are not open yet but it can happen every day now. I've been on 6 places
round my village in a circle about 10 km en still it is Zeewolde. A special blogpost to
Christina, Deb, Rose from America, Mette from Norway, Louise and Jennifer  from Canada
and blogfriend from the first moment of my blog Giga from Poland.

1







2









 3









4











 5

6



7










Ik wens jullie allemaal een heerlijke week toe.

I wish you all a fantastic week.

Marijke



Reacties


Populaire posts