Mijn vogelvriendjes/my gardenfriends


De winter is nog niet weg. Prachtig om te zien hoeveel mensen hier van genieten.
De dagen worden gelukkig ook weer wat langer. Als ik uit mijn werk kom is het
nog licht en ik verbaas me over de honderden mensen die waarschijnlijk allemaal
vrij genomen hebben om te gaan schaatsen op het Nuldernauw.

Winter is still here. The daylight is a little bit longer now and I love to see
the hundred's of people are having fun on the ice .










Sorry maar ik ben thuis gebleven. Niet op de schaats geweest maar heerlijk genoten
van mijn vogelvrienden in de tuin.

Sorry I stayed at home enjoying my birdfriends in my garden.

Een heerlijke zondag toegewenst. Nog even genieten de winter is bijna voorbij

I wish you all a lovely sunday.






Reacties


Populaire posts